MEDEWERKERS TEVREDENHEIDSONDERZOEK
Het Medewerkers tevredenheidsonderzoek is geschikt voor het analyseren van de mening van uw medewerkers over uw producten en interne diensten. Vanuit hun perspectief wordt gemeten in hoeverre de activiteiten die uw onderneming ontwikkelt ook daadwerkelijk van invloed zijn op hun tevedenheid in het werk.
Met de uitslag hiervan kunt u het gesprek met uw medewerkers gericht aangaan en goed voorbereid onderhandelen. Er wordt een maatwerk programma samengesteld met vragen die via Internet door uw medewerkers beantwoord worden. Aanvullend werken we hiervoor samen met een aantal getrainde misteryshoppers.
Klik hier voor ons CONTACTFORMULIER.
KLANT TEVREDENHEIDSONDERZOEK
Het klant tevredenheidsonderzoek is geschikt voor het analyseren van de mening van uw klanten en zakelijke relaties over uw producten en diensten. Vanuit hun perspectief wordt gemeten in hoeverre de activiteiten die uw onderneming ontwikkelt ook daadwerkelijk van invloed zijn op de tevredenheid van uw klanten.
Met de uitslag hiervan kunnen uw medewerker specifiek begeleid worden door middel van training of coaching om hun houding en inzet meer klantgericht te ontwikkelen. Er wordt een maatwerk programma samengesteld met vragen die via Internet beantwoord kunnen worden.
Klik hier voor ons CONTACTFORMULIER.
ASSESSMENT ONDERZOEK
Het Assessmentonderzoek wordt gebruikt voor het individueel analyseren van medewerkers en sollicitanten voor de geschiktheid voor een bestaande of nieuwe functie in uw bedrijf of organisatie.
Het programma wordt per assessment vastgesteld waarbij een keuze wordt gemaakt uit ons gehele trainings-, coachings-, en onderzoeksaanbod.
Al onze onderzoeken en testen zijn gebaseerd op de meest moderne methoden van Persolog, Moticom en AMN. Daarbij kunnen we uiteenlopende competenties en ontwikkelingsmogelijkheden analyseren van zowel individuele medewerkers als van volledige teams.
Klik hier voor ons CONTACTFORMULIER.
TEAM ANALYSE
De Team analyse is een totaaloverzicht gemaakt met de uitwerking van maximaal 12 individuële medewerkers onderzoeken. Door het "over elkaar heenleggen"van de indiciduële kennisvelden, capaciteiten en leervelden ontstaat een overzicht met kansen en leemten van dat specifieke team.
Het is de uitgesproken manier om nieuwe energie in uw team tot ontwikkeling te brengen en zogezegd "de neuzen weer één kant op" te krijgen. Deze analyse komt uitsluitend tot z'n recht in combinatie met een Teambuilding trainingsdag.
De Team anlyse meet vier aspecten van het team:
- De teambalans.
- De sterkten, zwakten en leemten van het team.
- De verschillende gedragsfactoren.
- Het teamleideroverzicht.
Klik hier voor ons CONTACTFORMULIER.
KLANTGERICHTHEIDSONDERZOEK
Het Klantgerichtheidsonderzoek is uitstekend geschikt voor bedrijven die sollicitanten of medewerkers willen testen op hun klantgerichtheid ten aanzien van uw zakelijke relaties en prospects.
In het onderzoek worden de volgende onderwerpen gemeten:
- Mate van klantgerichtheid.
- Volharding van de medewerker.
- Georganiseerd kunnen werken.
- Gedrevenheid voor het product.
- Tolerantie t.a.v. bezwaren.
- Creativiteit in de verkooptechnieken.
- Talent om klanten tevreden te stellen.
- Wens om problemen op te lossen.
Al onze onderzoeken en testen zijn gebaseerd op de meest moderne methoden van Persolog, Moticom en AMN. Daarbij kunnen we uiteenlopende competenties en ontwikkelingsmogelijkheden analyseren van zowel individuele medewerkers als van volledige teams.
Klik hier voor ons CONTACTFORMULIER.